14.10.12

ESSENCE WILD CRAFT & CATRICE HOLLYWOOD'S FABULOUS 40TIES

W drodze z uczelni do domu napadłam dzisiaj Drogerię Natura. I dobrze zrobiłam, bo akurat dziewczyny wystawiły obie limitki - zarówno Essence, jak i Catrice. Najlepsze z tego jest to, że wcale nie miałam dzisiaj w planach zakupów! Od razu porwałam wszystko co mnie interesowało i pobiegłam do kasy. Za to wszystko co widzicie na poniższych zdjęciach zapłaciłam niecałe 65 zł.


W najbliższym czasie ogłoszę na blogu jakiś mały konkursik, ale najpierw musicie zadecydować co ma być w nim nagrodą. Na pasku bocznym po prawej stronie zamieściłam ankietę. Oddawajcie głosy i decydujcie co będzie można wygrać :) Macie czas do jutra do godziny 15:00 :)


Edit - na Waszą prośbę dopisuję ceny:
- Essence Wild Craft highlighter powder 12,99 zł
- Essence Wild Craft duo brush 13,99 zł
- Essence Wild Craft eyebrow set 8,00 zł
- Catrice Hollywood's Fabulous 40ties multicolour blush 16,99 zł
Copyright © vexgirl