18.10.12

TAG: ILE WARTA JEST TWOJA TWARZ?

Jak zapewne większość z Was, ja również nie zastanawiałam się nigdy nad tym za jaką kwotę kosmetyki nakładam codziennie rano na twarz. I w zasadzie do dziś bym o tym nie myślała, gdyby nie Wasza prośba, żebym odpowiedziała na tag "Ile warta jest twoja twarz".

To co zaprezentuję to kosmetyki, których używam ostatnio najczęściej do wykonania makijażu dziennego. Makijaż wieczorowy wykonuję zupełnie innym zestawem (jeśli chcecie tag z kosmetyków wieczorowych - dajcie znać w komentarzach).

Dla ułatwienia sobie zadania i Wam przyswojenia informacji, wzięłam pod uwagę ceny detaliczne kosmetyków, a nie ich faktyczną wartość, uwzględniającą na przykład zużycie, czy fakt, że zostały zakupione na promocji. 


KOSMETYKI:
1. Ziemia Egipska marki Bikor - 140,00 zł
2. puder sypki Joko Cosmetics (odcień J21) - 27,00 zł
3. balsam do ust EOS - 15,00 zł
4. tusz do rzęs Givenchy Noir Couture - 140,00 zł <-- niedługo pojawi się recenzja!
5. paletka do brwi The Body Shop (odcień 03) - 39,00 zł
6. podkład rozświetlający Yves Rocher Pure Light (odcień beige 200) - 56,00 zł <-- koniecznie muszę Wam o nim napisać, bo jest świetny!
7. korektor Liquid Time Balm (odcień fair) - 51,00 zł
8. kredka do oczu Blue Lagoon marki Oriflame (odcień brązowy) - 23,00 zł
9. paletka cieni L'Oreal Color Appeal Trio Pro (odcień 317) - 40,00 zł <-- stare, ale jare!
10. szminka L'Oreal Glam Shine (odcień 100) - 30,00 zł
11. rozświetlacz Essence Moonlight Collection - 10,00 zł
__________________
RAZEM: 571,00 zł


Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że nie wszystkie kosmetyki kupiłam, niektóre zostały mi sprezentowane, inne otrzymałam do przetestowania.

Jeżeli robiłyście taki tag koniecznie wklejcie w komentarzu linka, ponieważ jestem bardzo ciekawa Waszych zestawów i ich wartości ;)
Copyright © vexgirl