9.10.12

URODZINOWY PREZENT I PROMOCJA NA LAKIERY ESSIE

Dzisiaj w domu czekała na mnie niesamowita niespodzianka - prezent urodzinowy od mamy. I to jeszcze własnoręcznie wykonany! Kochana matula uszyła mi etui na pędzle, które dodatkowo dzięki materiałowi z jakiego jest wykonane będzie służyć również do ich suszenia.
Etui ozdobione jest haftami oraz piękną wstążką z napisem "vexgirl". Napis wykonany jest z czarno-czerwonych koralików. Etui pokochałam od pierwszego spojrzenia i chyba będę z nim spać :]


Korzystając z okazji chciałam Wam przedstawić nowego bloga mojej mamy. Blog nosi nazwę Sielska Dolina i traktuje o wszystkich robótkach, które wychodzą spod paluszków mojej matuli - zarówno tych przeznaczonych dla znajomych, jak i tych na sprzedaż. Zachęcam Was do odwiedzania.


Na koniec chciałam Wam napisać, że aktualnie w Douglasie jest ciekawa promocja (pisała o niej ostatnio Dominika), a mianowicie drugi lakier Essie za 50% ceny. Tym samym stałam się posiadaczką dwóch nowych lakierów, płacąc za oba jedynie 37 zł. Warto się skusić.
Copyright © vexgirl