18.11.12

RELACJA Z EVENTU ORGANIZOWANEGO PRZEZ ELFA PHARM

W czwartek pokazywałam Wam kilka kosmetyków, które dostałam i obiecałam, że następnego dnia napiszę Wam o co w ogóle chodziło. Niestety los chciał, że mój piątkowy dzień wyglądał zupełnie inaczej niż zaplanowałam i dopiero dzisiaj mam chwilę czasu, żeby wreszcie sklecić tę notkę (ha! właśnie wróciłam z uczelni!).

W miniony czwartek odbył się event organizowany przez Polską Grupę Kosmetyczną oraz Elfa Pharm, mający na celu zaprezentowanie nowości kosmetycznych na nadchodzący rok 2013. W evencie wzięły udział takie firmy jak Bell, Dermica, DermoPharma oraz Miraculum, z Joko i Virtual na czele. Wraz z innymi krakowskimi blogerkami zostałyśmy zaproszone i przy okazji obdarowane kosmetykami, które pokazywałam właśnie w czwartkowej notce.

Poniżej kilka zdjęć z eventu i od razu przepraszam za jakość zdjęć, ale mój aparat dalej jest w serwisie, a iPhone nie bardzo dawał radę w kiepskim oświetleniu. Kogo rozpoznajecie? :)







Copyright © vexgirl