19.1.13

NAILTEK HYDRATION THERAPY COLOR - LAKIER DO PAZNOKCI W ODCIENIU MOCHA LOCA

Markę NailTek cenię sobie za chyba wszystkim dobrze znane odżywki do paznokci Foundation II. Spisywały się u mnie dobrze przez dość długi okres czasu (ostatnio tylko coś się zepsuło), więc postanowiłam sięgnąć również po lakiery kolorowe tej marki. Pierwszy wybór padł na klasyczny lakier nude o kremowym wykończeniu, który nosi nazwę Mocha Loca. W buteleczce lakier przypomina mi kolorem kawę latte, natomiast na paznokciu prezentuje się już bardziej beżowo.


OBIETNICE PRODUCENTA:
Nail Tek Hydration Therapy Color to profesjonalnej jakości, szybkoschnące, barwne lakiery do paznokci, które nie wysuszają płytki. Ich nowatorska formuła oparta została o czystą wodę i molekułę wodno-magnetyczną – Pentavitin. Składniki te zapobiegają wysuszaniu paznokci oraz wzmacniają działanie nawilżające odżywek z serii Hydration Therapy.


MOJA OPINIA:
Mimo, że odcień i wykończenie bardzo przypadły mi do gustu, więcej na zakup się nie zdecyduję. Lakier ma gęstą kremową konsystencję, która byłaby do zniesienia gdyby nie fakt, że pędzelek jest bardzo miękki i praktycznie niemożliwym jest pomalowanie równo całej płytki paznokcia. Wiem, że pomyślicie, że prawdopodobnie lakier jest stary, ale zapewniam Was, że z drugim lakierem, który mam w swojej kolekcji sprawa wygląda tak samo.


Oprócz tego lakier jest skandalicznie nietrwały. Już po kilku godzinach od aplikacji ściera się na końcówkach, a po dwóch dniach wygląda jakbym pracowała w polu. Do tego dochodzi jeszcze okropna babcina buteleczka i cena lakieru, która waha się w przedziale 30-50 zł. Za taką cenę oczekuję od lakieru znacznie więcej.

Nie mam pojęcia czy lakier faktycznie wypływa na stan moich paznokci, ponieważ nigdy nie nosiłam go dłużej, niż 1,5 dnia. Choćbym nawet chciała, to się po prostu nie dało.


Podsumowując może i lakier ma śliczny odcień, ładne kremowe wykończenie, ale to zdecydowanie za mało jak na lakier z tej półki cenowej. Jest bardzo nietrwały, ciężki w aplikacji i ma brzydkie opakowanie. Nie polecam, chyba, że ktoś zna magiczne sposoby na przedłużenie trwałości lakierów do paznokci i dorwie go na promocji za 10 zł.

Marka: NailTek
Pełna nazwa: Hydration Therapy Color
Odcień: Mocha Loca
Pojemność: 15 ml
Cena: około 40 zł
Ocena: 2/10
Copyright © vexgirl